Kur nopirkt

ASBIS nodrošina plašu klāstu IT produktu saviem klientiem visā Latvijā. Lai uzzinātu sev tuvāk esošā veikala atrašanās vietu, apmeklējiet ASBIS dīleru sadaļu

ASBIS ziņas

Aprīlis 14, 2021
GIGABYTE Technology, (TWSE: 2376), an industry leader in high-performance ...
Aprīlis 14, 2021
2X more All-Flash NVMe Bandwidth, Up to 12TB* Memory, Open OCP 3.0 I/O, Maximum ...
Aprīlis 14, 2021
The Versatility and Breadth of Ultra, Twin, SuperBlade®, Storage, GPU Optimized ...
Aprīlis 13, 2021
GIGABYTE Technology, (TWSE: 2376), an industry leader in high-performance ...
Aprīlis 12, 2021
Prestigio is gradually expanding its range of power banks made of graphene, ...
Aprīlis 07, 2021
Intel Showcases New 3rd Gen Intel Xeon Scalable – the Only Data Center ...
Dell Commercial servisa līmeņu izmaiņas

Oktobris 22, 2012

DELL

Dell Commercial servisa līmeņu izmaiņas

Dell jaunumi

Cienījamie Dell partneri,

Ar lielu prieku paziņojam, ka sākot ar šodienu - 22. oktobri Dell Latvijā, Lietuvā un Igaunijā sāk piedāvāt Dell Branded Services komercklientiem. Tas dos ispēju izmantot augsti kvalificēto Tehnisko atbalsta centru palīdzību, un sniegs klientiem globālos Dell pakalpojumu standartus.

Līdz šim mums bija pieejams tikai parts-only servisa pakalpojums (ar dažādām papildus iepējām), kas radīja virkni ierobežojumu un apgrūtinājumu. Jaunais servisa līmenis ļauj izmantot visu plašo Dell pakalpojumu klāstu, kas dos iespēju pilnīgāk nodrošināt klientu vēlmes. Piemēram, neskaitāmām starptautiskām kompānijām ir unificēts servisa līmenis visās filiālēs, šobrīd tas ir jau pieejams arī pie mums. Ja Jums ir šādi klienti, droši sazinieties ar mums, lai izvērtētu iespējas sākt lietot jaunos pakalpojumus.

Vēlreiz atgādinām, ka runa iet tikai par Commercial klientiem, Consumer produktiem (Inspiron, Vostro, monitori, u.c.) vēl joprojām ir pieejams tikai parts-only servisa pakalpojums.

Tabulā zemāk, Jūs variet aplūkot pieejamos pakalpojumus pa produktu grupām. Sīkāku katra servisa aprakstu iespējams apskatīt: 

http://www1.la.dell.com/content/topics/global.aspx/services/service-contracts/service-contracts?c=aw&l=en&cs=awbiz1

Kas mainīsies:

  • klientiem komplektā ar tehniku būs attiecīgā līmeņa servisa līgums. Tajā būs Dell servisa centru tālruņi pa kuriem jāzvana problēmu gadījumā
  • servisa centra speciālisti pēc problemas noskaidrošanas informēs klientu par turpmāko darbību plānu
  • Basic un ProSupport būs dažādi tālruņi ar atšķirīga līmeņa speciālistu atbalstu
  • parts-only serviss vairs nebūs pieejams
  • iespēja esošajiem klientiem uzlabot servisa līmeni

Kas nemainās:

  • esošajiem klientiem turpinās parts-only servisa līmenis
  • tas tāpat kā līdz šim tiek nodrošināts sadarbībā ar Lattelecom servisa centru kas atrodas Rīgā, sarkandaugavas ielā 31

Visi ASBIS produkti tiek pārdoti klientam ievērojot pārdošanas nosacījumus un noteikumus, kādi ir spēkā produktu pārdošanas brīdī. Lūdzu, ņemiet vērā, ka ASBIS ir datortehnikas un programmatūru vairumtirdzniecības piegādātājs Eiropas, Vidus Āzijas un Āfrikas valstīs. Kompānija sadarbojas ar B2B klientiem, kā tālākpārdevējiem, mazumtirdzniecības pārstāvjiem, e-pārdevējiem, sistēmas administratoriem un OEM. ASBIS nepiegādā produkciju tieši gala patērētājam. Apmeklējiet ASBIS mājās lapā sadaļu tālākpārdevējiem, lai uzzinātu jums tuvākā IT veikala atrašanās vietu.